Isnin, 2 November 2015

JOM KURUS DENGAN SHAKLEE



PENGEDAR SHAKLEE MALAYSIA
COD MELAKA / AYER KEROH / BANDAR MELAKA
BATU BERENDAM/BACHANG/TAMAN MERDEKA
MELAKA BARU
Shaklee  Independant Distributor
SHERA :017-2048516

RAHSIA TERBONGKAR !!!
Bagaimana saya boleh kuruskan badan dengan produk shaklee.
PENTING! Sila baca post ini sampai habis
Ingin tahu bagaimana?saya turunkan berat badan hanya dengan 3 langkah mudah
-Detoxs
-Pecah lemak/Bakar lemak
-Bina Otot


Kenapa anda gagal turunkan berat badan?

ANDA MUNGKIN TIDAK SEDAR bahawa anda sedang mengamalkan cara mengambil makanan dan berdiet yang salah,kadang-kadang kita tak sedar.

Kita perlu ikut cara yang betul ambil produk..jika saya boleh kenapa anda tidak boleh.Anda mesti ambil produk secara berterusan.

Disini saya hanya nak sharing apa yang saya ambil untuk kurus tetapi sihat..?kerana ada yang kurus tetapi tidak sihat,pastikan produk kurus yang kita ambil diluluskan kementerian kesihatan kerana terdapat banyak produk kurus dipasaran akan TETAPI hati-hati yer..anda mungkin salah pilih dan ini akan memudaratkan kesihatan kita.

Antara produk yang selamat dan diluluskan kementerian kesihatan adalah produk shaklee,selain menurunkan berat badan secara sihat set ini juga membantu kita mengurangkan masalah sembelit,kolesterol,cepat lupa dan lain-lain.

(1) DETOX (Herb-Lax atau Alfalfa)


Detox adalah proses pembersihan usus dimana segala toksin, lemak dan kekotoran yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap maksima. Anda perlu ingat bahawa kunci utama untuk kurus adalah detox terlebih dahulu ok…

(2) PECAH LEMAK (Lecithin atau Omega Guard)


Fungsi produk ini adalah untuk memecahkan dan melarutkan lemak/kolestrol dalam badan. Ianya juga boleh merendahkan paras kolestrol dalam darah dan sekaligus mengurangkan risiko penyakit-penyakit berbahaya yang berpunca dari masalah kolesterol.

(3) BINA OTOT (Cinch Shake atau ESP)


Langkah terakhir adalah bina otot/muscle dengan protein. Protein sangat penting untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.

Tiada ulasan: