Isnin, 14 Disember 2015

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE



ASSALAMUALAIKUM!!!..sihat hendaknya,terima kasih kerana singgah di BLOG saya. ENTRI kali ini saya hanya nak berkongsi kenapa saya pilih VITAMIN SHAKLEE kenapa saya tak pilih Vitamin lain yang berlambak di pasaran yang semuanya kata bagus-bagus dan terbaik.

Saya adalah seorang pengguna tegar produk shaklee,saya banyak alah pada ubat-ubatan atau vitamin yang boleh menyebabkan saya sesak nafas dan jantung berdebar jadi saya sangat berhati-hati dalam pemilihan produk saya suka TAGLINE produk SHAKLEE iaitu VITAMIN SEMULAJADI...permulaan saya sebagai pengguna SHAKLEE..kesannya pada saya Alhamdulillah semakin sihat dan bertenaga.



Kenapa saya kata Vitamin shaklee bagus untuk kesihatan?

Vitamin Shaklee antara produk terbaik dan paling lama yang pernah saya ambil.Mendapat kepercayaan pengguna seluruh dunia dan suda 50 tahun di pasaran.


Shaklee juga begitu berani mengeluarkan kenyataan yang produknya sentiasa berkesan kerana semuanya  berdasarkan bukti kukuh dari 100 kajian dan jurnal dimana 90 dari kajiannya telah diterbitkan di review jurnal sebab itu vitamin shaklee bagus untuk kesihatan.

Banyak syarikat yang mendakwa produk mereka sangat berkesan tapi kami berani berkata kerana kami mempunyai bukti dari jurnal yang diterbitkan.







Dr Bruce Ames, seorang ahli toksikologi dari UC Berkeley School of Public Health,telah membuat beberapa kajian dan eksperimen kepada beberapa vitamin dan mineral – B12, B6, niasin, vitamin C, vitamin E, zinc dan zat besi.Beliau menemui sesuatu yang amat mengejutkan, di mana kekurangan nutrien tersebut di tahap mikron boleh merosakkan sel, dan menyumbang kepada pelbagai masalah kesihatan termasuk kanser.

UC Berkeley telah menghantar cadangan kepada Shaklee untuk menjalankan Landmark Study di Harvard dan telah menerbitkan hasilnya dalam The Nutrition Journal pada tahun 2007.

Landmark study ni adalah untuk membuat perbandinngan antara:-
Orang yang mengambil Shaklee
Orang yang mengambil supplement lain
Orang yang tidak mengambil supplement langsung

Kajian dari UC Berkeley School Of Public Health mendapati mereka yang mengambil suplemen shaklee lebih sihat dari yang mengambil supplement jenama lain., mereka yang mengambil vitamin Shaklee menunjukkan kesan kesihatan yang paling baik dan apa yang menarik mereka yang berada dalam kumpulan Shaklee adalah jauh lebih muda, anggaran jarak 10 tahun. 



Produk Shaklee Sentiasa Selamat  
Menjalani lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun.
Lebih 350 ujian pencemaran dilakukan
100% kepuasan dijamin

Sentiasa Semulajadi
Tiada perisa tiruan
Tidak menjalani ujian terhadap haiwan
Tidak mengandungi bahan yang dilarang
Tidak mengandungi peluntur klorin
Tiada pemanis tiruan
Tiada pewarna atau lemak trans
Tiada suapan tersembunyi

Sentiasa Berkesan
USD 250 juta dilaburkan terhadap ujian-ujian, kajian dan pembangunan (R&D)
90 kajian klinikal telah diterbitkan
60 orang saintis shaklee
50 paten

Adakah anda tahu produk shaklee  
o TIDAK Mengandungi Paraben.
o TIDAK Mengandungi Triklosan.
o TIDAK Mengandungi Phthalates.
o TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat (SLS).
o TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES).
o TIDAK Mengandungi Bisfenol-A.
o TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates.
o TIDAK Mengandungi Toulene.
o TIDAK Mengandungi Peluntur Warna.
o TIDAK Mengandungi Bahan Perisa.
o TIDAK Mengandungi Pewarna.
o TIDAK Mengandungi Lemak Trans.

ok dah banyak sangat saya tulis hari ini, adakah anda semua puas hati kenapa saya pilih 
shaklee.Ingat pilih yang semulajadi sahaja,pesanan dari pengguna dan pengedar shaklee.Nantikan ENTRI saya yang akan datang.

Tiada ulasan: