Sabtu, 5 Disember 2015

KOLAGEN OPHIRA TERBAIK



Hari ni nk cerita tentang kolagen,sebenarnya kolagen ada secara semulajadi dalam badan kita tetapi tahap kolagen akan menurun apabila usia meningkat,pada usia 25 tahun kita akan mula kehilangan kolagen 1.5% setahun..ermm cber kira berapa banyak dah kita kehilangan kolagen.

Cuba kita lihat diri kita pada usia kita sekarang..adakah kulit kering,berkedut,tidak bermaya,payudara tidak anjal,rambut kering dan banyak lagi yang tidak perlu saya sebutkan..tanda -tanda anda kekurangan kolagen yang sangat kronik.


Just nak bagitahu dan share kolagen apa yang saya makan,harga berpatutan dan berbaloi dengan kesannya,kulit nampak lebih cerah,berseri,tegang dan nampak macam ada nur.... tapi pastikan ambil secara konsisten.

Formula unik PHYTO OPHIRA KOLAGEN mengandungi
-Kolagen Marin ikan
- 100% kolagen peptida terhidrolisis
-Kaya dengan Vitamin C (Roselle,Likopen,Oren,

CARA MAKAN PHYTO OPHIRA
-Campurkan 2 paket kolagen dengan 100/150 ml air.
-Boleh dicampurkan dengan jus buah-buahan


  1. Apakah KOLAGEN...?Kolagen ialah protein utama pada kulit dan tisu manusia atau haiwan. Ia terdapat di organ-organ seperti kulit, tulang, tulang rawan, ligamen, kornea, dan lain-lain lagi. Kolagen melindung, menyambung dan menyokong struktur dan sistem badan manusia, serta meningkatkan kekenyalan otot.
  2. Apakah kebaikan kolagen?
    1. Kecantikan Kulit
      • Mengurangkan garisan harus, kedutan, dan masalah pigmentasi
      • Membantu meningkatkan kekenyalan & kelembapan kulit
    2. Meningkatkan kekenyalan otot
    3. Melicinkan pengerakan sendi
    4. Meningkatkan kesihatan kuku dan rambut
  3. Apakah kebaikan kolagen marin ikan?
    Struktur kolagen bersumber marin ikan adalah hampir sama dengan kolagen manusia. Selain itu, kolagen marin ikan juga bebas daripada penyakit haiwan seperti penyakit lembu gila. Selain itu, kandungan kolagen dalam tumbuhan adalah kurang jika dibandingkan dengan sumber marin dan haiwan.
  4. Mengapakah PHHP Ophira Collagen difortifikasi dengan vitamin C dan antioksidan?
    Vitamin C diperlukan untuk penghasilan kolagen dalam tubuh demi mencegah penuaan. Agen antiokisidan pula dapat membantu menentang radikal bebas yang merupakan punca process penuaan.
  5. Mengapakah pengambilan kolagen digalakkan pada waktu malam sebelum tidur?
    Kulit berada dalam keadaan rehat pada waktu tidur, kebanyakkan aktiviti pembaharuan sel dan tisu juga berlaku pada masa ini. Dengan bantuan kolagen, kulit boleh membaiki sel-sel yang rosak dan juga membina sel baru, menjadikan kulit kita cantik dan lebih menyerlah.
  6. Bagaimana cara mengambil Ophira Collagen?
    Orang dewasa dicadangkan mengambil 2-4 paket sehari. Campurkan 2 paket Ophira Collagen ke dalam 100 ml air, minum selepas digoncang rata. Dicadang minum dengan perut kosong. Untuk kesan yang lebih baik, dicadangkan mengambil sebelum tidur.
PENGEDAR UTAMA WANTED
PHYTO OPHIRA KOLAGEN
HUBUNGI 017-2048516



Tiada ulasan: